Pracownica odmówiła sprzedaży przez tęczę na karcie
Czy można nie zostać obsłużonym przez wygląd karty płatniczej? Okazuje się, że tak. Z taką sytuacją spotkał się jeden z użytkowników Twittera, który podzielił się swoją historią.
REKLAMA
Mężczyzna o pseudonimie „Pablo” zamieścił post, w którym opisał całe zdarzenie. W trakcie realizacji płatności chciał skorzystać ze swojej karty, niestety obsługującej pracownicy nie spodobała się tęcza znajdująca się na plastiku.
Sprzedawczyni kategorycznie odmówiła przyjęcia transakcji mówiąc, że „nie życzy sobie, aby czymś takim płacić w jej obecności”. W dalszej części konwersacji poradziła klientowi, aby zmienił bank na inny.
Post spotkał się z dużym oburzeniem użytkowników Twittera, którzy radzili autorowi skierowanie sprawy na policję lub powiadomienie rzecznika praw konsumenta. Ten jednak odmówił, nie chciał również podać nazwy lodziarni:
„Wydaje mi się, że to nie będzie zbyt dobre rozwiązane, tutaj trzeba rozmawiać (ale z nie każdym się da), a agresja czy szeroko pojęty hejt (jakim może być pisanie komci z negatywnymi opiniami) raczej do niczego dobrego nie prowadzi (to jest kwestia osoby, a nie marki czy miejsca)”.
Sprzedawczyni kategorycznie odmówiła przyjęcia transakcji mówiąc, że „nie życzy sobie, aby czymś takim płacić w jej obecności”. W dalszej części konwersacji poradziła klientowi, aby zmienił bank na inny.
Post spotkał się z dużym oburzeniem użytkowników Twittera, którzy radzili autorowi skierowanie sprawy na policję lub powiadomienie rzecznika praw konsumenta. Ten jednak odmówił, nie chciał również podać nazwy lodziarni:
„Wydaje mi się, że to nie będzie zbyt dobre rozwiązane, tutaj trzeba rozmawiać (ale z nie każdym się da), a agresja czy szeroko pojęty hejt (jakim może być pisanie komci z negatywnymi opiniami) raczej do niczego dobrego nie prowadzi (to jest kwestia osoby, a nie marki czy miejsca)”.
PRZECZYTAJ JESZCZE